בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הכבלים מגייסים סלבריטאים 
 
 
מערכת מיקסר

חברות הכבלים מעלות הילוך במלחמה נגד הלוויין ויוצאות בקמפיין חדש עם עשרות סלבריטאים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברות הכבלים, המתמתגות להן חזק תחת השם "הוט", ממשיכות את קו הפרסום האגרסיבי אותו החלו עם קמפיין המיתוג ויוצאות למתקפה חזיתית נגד הלוויין. במסגרת המתקפה גייסו חברות הכבלים עשרות סלבריטאים לקמפיין ענק במטרה להדגיש את הפקות המקור של הכבלים.

הקמפיין, אותו הפיק משרד הפרסום אבנון עמיחי R&Y, ישודר במשך שבועיין, תחת הכותרת "מה זה ישראלי".

המטרה של הקמפיין היא לנסות ולהחזיר לכבלים את הדימוי של מקור להפקות ישראליות, לאחר שהלוויין הצליחה לכבוש את הדימוי עם הפקות כמו "הבורגנים", "שמש" ו"ירוקות".

בקמפיין ישתתפו 49 סלבריטאים, ובהם גם אלי יצפאן, גיא פינס, אייל קיציס, טל פרידמן, אפרת בוימולד, סופי צדקה, אורנה פיטוסי, רותם אבוהב, דנה מודן, אסי וגורי, מיכל ינאי, איילת זורר, אלי ו מריאנו ודפנה רכטר. "מעריב" מדווח כי כל אחד מהמשתתפים זכה לתשלום של כ-500 דולר עבור השתתפותו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by